Prüefige

de typisch ablauf vonere pause vor ere prüefig

"hesch en spick?"
"ja,aber nume(!) 3."
"ich het viel z viel schiss de bruche"
"chan mer öppert das und das erchläre,ich chume nöd drus!!"
"was???Das het mer au müsse chöne???han ich nöd glernt,wie funktionert das?"
"chönd er bitte ruhig si!ich muss no die wörtli lerne,ich chans nämlich nonig!"
"denn bisch selber schuld!hetsch halt früener müsse lerne!"
"bis doch eifach ruhig!"
"weisch was,du chasch mich eifach...!"

am schluss gahts denn so wit,dass alli uf alli sauer sind und sich alli scho e usred überleged für de lehrer,warum die note wos bechömed ungerecht isch,wil er doch das und jenes nöd genau agseit het.

s beste isch also:
sich vor de prüefig is wc ischlüsse es guets buech zur hand z neh und geduldig warte bis d pause verbi isch...und suscht uf em gang 2 etage witer unde hocke.eifach möglichst wit weg vo de hysterische klass!
pipistrella - 5. April, 13:36

und wie isch prüefig gloffe ?

Blackwhite - 5. April, 16:40

das gsehn ich denn,wenn ich sie zrugg bechume;)

ich han es bessers gfühl als suscht amigs bi englisch,aber das muss nöd umbedingt öppis heisse.
walküre - 6. April, 13:51

*lol*

es gibt anscheinend auch im schulalltag dinge, die sich niemals ändern ! :-)

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Aktuelle Beiträge

I'm a Porsche 911! You...
I'm a Porsche 911! You have a classic style, but you're...
Blackwhite - 29. Juli, 01:32
schade, wir haben uns...
schade, wir haben uns nur ganz knapp verpasst! viel...
ricca-sub - 24. Juni, 10:13
welcome back... ach...
welcome back... ach ja und das war übrigens mein willkommensgeschenk...
pipistrella - 4. Juni, 14:40
Back Home - Suiza
Ich bin nun wieder in der Schweiz angekommen. Wie schon...
Blackwhite - 4. Juni, 13:23
freue mich, wenn du wieder...
freue mich, wenn du wieder nach hause kommst und ich...
pipistrella - 3. Juni, 06:40

Links

Suche

 

Status

Online seit 6604 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 29. Juli, 01:32

Credits


Aegerliches
Erfreuliches
Erkanntes
ferien
Mexiko
supercooles
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren